„Ożywione komiksy. Ruch, gest, emocje.”
10 listopada 2022
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Łęczycy w ramach akcji "Boom2 na komiksy i gry planszowe w bibliotece” zorganizowała w Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy warsztaty dla uczniów z klasy 6 wg scenariusza: „Ożywione komiksy. Ruch, gest, emocje.”
Jako pomoc mieliśmy duży zestaw komiksów z zasobów biblioteki. Z rozmowy można wywnioskować, że młodzież często czyta komiksy oraz wie czym się charakteryzują. Rozmawialiśmy też o tym, że twórcy komiksów wyrażają emocje bohaterów całą gamą gestów i mimiki czyli wyrazu twarzy. Skupiliśmy się jednak głównie na emocjach, które są przedstawione w komiksach mimiką. Młodzież bez problemu rozpoznawała emotikony z różnymi emocjami. Podczas pracy w grupach powstały różne wyobrażenia twarzy w różnych stanach emocjonalnych. Ochotnicy rysowali na tablicy lub też odgrywali wybrane emocje. Koledzy zgadywali sytuacje w jakich mogła się znaleźć osoba, której twarz wyraża takie emocje.
Galeria
Ożywione komiksy. Ruch, gest, emocje
Ożywione komiksy. Ruch, gest, emocje
Ożywione komiksy. Ruch, gest, emocje
Ożywione komiksy. Ruch, gest, emocje
Ożywione komiksy. Ruch, gest, emocje
Ożywione komiksy. Ruch, gest, emocje
Ożywione komiksy. Ruch, gest, emocje
Ożywione komiksy. Ruch, gest, emocje
Ożywione komiksy. Ruch, gest, emocje
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-11-10 |
Data publikacji: | 2022-11-10 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 25 |